2012年9月19日星期三

Pixel Clinical精華系列簡介

今次介紹的是意大利醫學品牌Pixel Clinical的精華系列。



有到過我舖的朋友也許已見過這些精華的真身, 整整齊齊在架上,也其實已賣了一段時間。很多客人來到我店都問我, 點解仲未見我寫BLOG介紹呢? 其實由於太多產品, 我又不想篇篇blog都是講產品, 所以一拖再拖, 太多東西我想寫了!


Pixel Clinical的精華劃一都是30ml, 分了4個組別.

1. Aqua Booster (補水系列)

- HA++ 透明質酸原液




- HA Soother 透明質酸原液

- Aqua B5 水源維他命B5



2. Youth Booster (抗皺緊緻系列)


- Wrinkle no more 美肌28精華



- Instant Push Up 肌底緊緻精華



- Sugar-3 抗糖化彈力精華


3. White Booster 美白精華系列)


- Trio-C15 透白重生精華




- Triple White 改底白滑精華




4. Cell Booster (細胞再生系列)



- Stem Reborn 蘋果幹細胞精華



- Age Reverse 染色體重生活力精華









Pixel 的精華系列各司其職,其實隻隻都各有千秋。, 雖然就咁唧出黎都係透明∕無色無味, 就咁睇真係無乜分別. 我會陸續寫用後感受,將重點使用和推介的講出來.


如欲查詢或購物可到FACEBOOK看看或私留.


這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧


請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~



沒有留言:

發佈留言