2014年4月8日星期二

Le Salon Restaurant & Croissanterie

正常人去這餐廳應該是去食它出名的CROISSANT, 但因為我正值LUNCH TIME去到, CROISSANT也不是我最喜愛我食物而且仲係BUSINESS LUNCH, 無理由叫人去食CROISSANT :P 去了Le Salon Restaurant 食LUNCH, 沒什麼期望, 但覺得應該一試~


2


環境HIP & CHIC, 是我喜歡的STYLE, 稍嫌檯與檯之間距離近, 那天我們鄰座的5位女士, 旁若無人, 說話很大聲, 的確令人很不舒服, 根本和朋友傾談時需要身向前一些縮短大家距離才聽到對方的話. 而且我與WAITER溝通叫菜時, 其中一位女士叫了2次打擾, 難道這一丁點的MANNER都不曉得嗎? (註:是本港OL)


1


SET MENU每款都有2個CHOICE, 一係BEEF TARTARE, 一係CRAB CAKE. CRAB CAKE唔錯, 比起BOSTONIAN 好, 但比不上GRAND HYATT. 如果可以再挺身D硬淨D, 口感會更好, 現在少少削但可以接受.

Photo 4-4-14 12 56 03 pm


BEEF TARTARE都好味, 可以放多少少黑椒.
Photo 4-4-14 12 56 07 pm


這個牛扒.....明明是叫5成熟, 但切開連血水都唔見到, 有點"UN", 咁我地好禮貌同WAITER講好似唔係5成熟, 佢地拎返入廚房, 我以為佢地會換話一塊係5成熟, 點知佢地拎返原本果碟比我放低, 然後話"CHEF話呢個係5成熟"  O咀啦....

之後, 我朋友有點不悅, 佢地唯有再煎過一塊出黎,一切開又係一樣係血水都無, 又係OVERDONE. 我們唯有放棄再REQUEST了(其實我真係想叫個CHEF出黎, 話比佢知呢件根本唔係五成熟, 如果你認煎過籠我都覺得可取, 但連WRITER的咀臉係想講"係咁架啦"條氣有D唔順.. 但我地打死唔信呢個係5成囉, 有渣同"UN", 唔係心目中的扒......雖然味道不錯, 但態度認真唔要得.

Photo 4-4-14 1 09 20 pm

CREME BRULEE - 可以, 但沒有什麼特別. Photo 4-4-14 1 42 13 pm

雖然二百多元不算好貴, 但其實服務麻麻, 食物也一般, 食LUNCH就應該無下次了. 可能我應該只係去HIGH TEA食佢地的SIGNATURE CROISSANT好了, 下次想食栗子CROISSANT, 因為見好多人都讚好味呢!

沒有留言:

發佈留言