2015年10月16日星期五

Young Living Lavender 精油的私密用法

做女人有時真係好多濕滯野,我和好多女仔friend可能由於身體虛弱D,比較容易有陰道炎/尿道炎而痕癢,分泌多。以前又要食消炎藥又搽藥膏又塞藥。

最憎塞藥,最憎塞藥,最憎塞藥(要講3次,因為好憎!)

現在只要有小小作發炎或痕癢,我立刻滴Lavender係棉質內裤,通常1-2日就冇事,乜藥都唔使用又可辟味!So Amazing !

如果我只可帶一支油去世界各地,Lavender是我必然百搭萬用之星,今日去首爾我都帶了!




** 以上分享純屬個人用法意見分享和個人立場,並不代表任何機構的意見。

如要引用本人文章,請註明出處。

文章僅供參考之用,不等同醫生意見 。我們不會就任何陳述丶使用或誤用承擔任何責任。

如有精油使用上不明白的問題或入會可以問我。

沒有留言:

發佈留言