2016年5月27日星期五

洗負能量改氣色的mask配搭

話說前幾日化妝班由於我提供卸妝、面霜、精華、面膜任用,各學員先卸妝再敷個mask等皮膚狀態好D上粉貼D等老師黎再化妝。其中一位同學進場時我發現她烏雲蓋頂、面色灰黑。問佢做乜咁佢話心情唔好。我就叫佢先卸妝再敷個mask心情就會好。

由於佢極缺水,佢敷完一次睡寶寶一分鐘唔夠皮膚巳吸曬,我仲笑佢係黑洞,之後我加重佢劑量,叫佢再on top搽toner +水因子後再敷多一層睡寶寶。今次好D,3分鐘又吸曬!我又叫佢重覆做多次,如是者重覆3次,佢由烏雲蓋面變為白雪雪,班中所有同學都可以見證,大家見到都覺得好神奇!之後佢好開心地落堂之後,買了佢心儀的產品回家了!

我以為精油同shopping先洗得走負能量,原來敷mask都得架!.... 其實開心又一日、唔開心又一日、開心D啦!
1

查詢訂購 9830 5723 Cindy

沒有留言:

發佈留言