2020年2月21日星期五

愉快的分享 – My Color安全染髮膏


老一輩媽媽級一般都唔捨得花費係自己身上,仔女買嘢比佢又覺得嘥錢。

我成日思想教育我媽媽,用在你自己身體上不是叫徙錢,你健健康康,食得瞓得走得,無病無痛其他係對仔女最大的幇忙。

仔女有能力又有心先會買東西,千祈唔好去話D仔女徙錢,只需講句多謝,然後開心就夠!

(有感而發,因為我媽咪以前每次買嘢比佢就話我徙錢)所以見到客人買比媽咪用又同我有一樣的經歷,會心微笑!

愉快的分享又令媽咪開心,用少Dchemical的染髪,對媽媽身體都好D,染完仲好似做完treatment咁滑!

My Color安全染髮膏真心讚,我愛靚也愛命!




@happycdou #mycolor#altergo#安全染髪劑#不含阿摩尼亞#不含苯二胺#染髮同時又護髮#無臭味染髪#孕婦可用

沒有留言:

發佈留言