2015年1月10日星期六

我的主婦手救星 - MKX Skin Relief Cream

有朋友都受主婦手的困擾嗎?

打從豬仔出世後, 我就開始有主婦手. 雖然我做家務時都會帶手套, 盡量避免接觸化學產品, 開始時都不是太嚴重, 近幾年真係慘不忍睹, 由於太痕, 我已抓到起皮屑, 有硬皮, 脫皮, 年多前開始抓到皮開肉裂, 有傷口爆開有血(所以我處理生肉時必須帶即棄手套, 怕染到食肉菌就大件事!! ), 痕爆有時半夜痕到醒左要起身搽CREAM. 有時我影BLOG的PRODUCT相都要好有技巧唔好影到爛肉果度, 最勁試過"R"到無晒手掌紋, 夠恐佈了吧??

我睇醫生都睇左唔少錢, 醫生比D類固醇藥膏我搽, 細細瓶10ML已幾舊水, 10ML可以用幾耐??? 什麼膚潤康也用了幾支, 都是無料到又立, 搽完乜都唔駛做!!! 馬油都試過, NO HOPE!

MKX SKIN RELIEF CREAM - SORBOLENE MOISTURIZER WITH GLYCERIN 10% & VITAMIN E, 一支有325ML

產地 : Made in Australia 澳洲製造

適合 : 嬰兒, 小童, 成人的敏感性皮膚 (如濕疹, 接觸性皮炎, 過敏性皮炎, 皮膚痕癢, 尿布過敏, 主婦手)

成份 :
- 這個Skin relief cream 是探用源自植物的乳化劑Cetyl Stearly Alcohol 和 Cetamacool , 用作收復受損了的天然脂質層
- 加了Liquid Paraffin , 在皮膚最外層牙成保護膜, 保濕同時抵抗外來的刺激滲入皮膚
- 含10%天然甘油 Glycerin
-  添加了Vitamin E 幫助皮膚更新和癒合
- 不含SLS, 羊脂, 色素, 香料, 不刺激皮膚

如果脫皮的情況很嚴重, 這個可以當洗手梘液或SHOWER GEL 使用, 先濕水再唧出來搽手或全身即可.

建議 : 一天搽2-4次, 密D都唔緊要, 洗完手最好再搽過  (我自己開始時一天起碼搽6-7次, 放這個PUMP SIZE在廳當眼處, 一經過就扲一下搽手)

上網CHECK過SORBOLENE是對付主婦手其中一種成份, 就安心用了, 反正只是當HANDCREAM.

MKX skin relief cream 325ml

唧出來是白色LOTION 狀, 稀稀地.

2

搽均之後好快吸收, 不會像膚潤康的那麼油和立, 如果覺得不夠潤, 就再加多一層.

3

由於我開始時並沒有打算推介這支, 因為我根本都不知成效, 並沒有拍下使用前的對比照片.
下圖是用了大約1星期後的照片, 雖然仍有皮屑,  脫皮, 皺皮, 但已沒有爆裂的傷口, 沒有血痕. 之前連用水洗手都痛, 沖涼洗頭都苦不堪言, 因為傷口一定會接觸到化學成份.

大家都可以見到仲有脫皮, 紅, 不過好了很多.

4

5

下圖是用了一個多月後拍的, 已回復正常! 連我老公都唔相信, 我睇左咁多錢皮膚科醫生都唔好, 現在竟然得到左"解藥"!!!

6

这个SKIN RELIEF CREAM在C窦有售, 有兴趣的朋友可以去果边留意或私留或What's app.
趁还未到冬天, 快快手手好搅掂主妇手, 皮炎的问题了, 如果唔系, 冬天仲干仲惨, 皮开肉裂的感觉一点都不好受!

沒有留言:

發佈留言