2020年1月20日星期一

💖今次終於到我中獎啦💖


之前知道我的Young Living upline 🈶️抽獎,其實我個心好想要支「七色花開運香水」因為係精心配方不惜工本獨家秘製,而且只有6個名額比佢team的會員,真係有錢都買不到的非賣品!

女人對limited edition係特別無抗拒力,所以我日日都用YLBelieve加上我家的Good LuckSuccess發功💪🏻💪🏻

今朝一打開手機,就通知抽到我,而我team下的會員仲有2個都即場抽到🥳🥳🥳

其實禮物都係其次,有一個對用油很有經驗和心得而又無私肯教你的upline先係最重要!不單只是Young Living的油,她基本上大部份牌子都認識才難得!

我有些其他team的客人同我講,自己係孤兒仔咁,因為自己的介紹人根本都唔太識用,冇人教點用D油。而我地team backupsupport有問必答又成日有禮物比team member👍🏻




歡迎查詢了解💯💖

@happycdou#youngliving#
心想事成精油


沒有留言:

發佈留言