2020年3月8日星期日

💖唔想比人歧視💖


前幾日去做甲,早左去所以坐係度等,因為有個客做緊(小店).突然那女士乾咳左幾聲,然後佢立即同美甲師講,佢只係敏感咳咋,唔系有病(我覺得佢係想講比我知多D😅).

我遞左兩粒「堅得喉糖」比佢叫佢試吓含住會止咳.後佢就話:我哋呢D人氣管易敏感,一氣管喉嚨乾就痕,就想咳,一咳就比人啤住歧視鄙視.

我話我都明,敏感咳好慘,我都試過。你都巳帶口罩都ok,D人衰到打開口罩先咳,自私到死🤬我話盡量飲多D暖水,帶條巾,含住喉糖會好D

🍀Himalaya Koflet 喉糖成份天然:
-薑、兩種類型的胡椒混合、兒茶、丁香、小荳蔻、錫蘭玉桂、甘草、薑 黄、葡萄



@happycdou#堅得喉糖#喉嚨痛#止咳#舒緩喉嚨不適#敏感咳#潤喉#失聲#抗疫

沒有留言:

發佈留言