2020年3月31日星期二

🌈Young Living入門套裝每日一油重溫 - Peppermint


話得係入門套裝,其實包含的所有油係日常生活都很常用的.

⭐️今日介紹Peppermint🌱!以前好抗拒用薄荷,因為好勁味,但現在卻愛上它,因為我頭痛不用再食止痛藥!

我以前係頭痛慣犯,年輕時最高紀錄一日8Paxxdol !春天和冬天頭痛尤其嚴重😓係痛到好似金剛圈罩住個頭一樣,無一刻係唔痛,根本唔食藥完全不能工作!

而家我都偶有頭痛頭重重,但我會用薄荷按摩頭皮和太陽穴,再上用風筒熱風吹頭一陣,舒緩頭痛好快👍🏻我覺得自己頭頂好似有陣煙飄走咁😆自此我就戒了頭痛藥了!

⭐️另外薄荷能防蚊蟲咬及止痕

⭐️用來擴香是另一種清新又驅蚊

⭐️YL有另外一支專門舒緩肚痛腸胃痛,其實薄荷亦可以

⭐️暈車浪暈船浪更加必備!

所以呢支薄荷油不論在家或去旅行都係我必備的油💖



@happycdou#youngliving

沒有留言:

發佈留言