2020年4月23日星期四

因好奇和冒險而爛面

呢半個月很多客人找我處理「爛面」問題,有些希望透過來我美容院救命(基本上都巳好嚴重)另外的就希望我重新介紹轉用一套新的産品。
小部份係因天氣引致敏感爛面,但90%以上係因為好奇和冒險而瀬嘢點解我咁講?網上資訊很多,有真有假,女人貪靚我好了解,知名BLOGGER/藝人廣告話好,大家就一窩蜂去試而無考慮自己皮膚接受能力!我自己試新產品的底線係不能敏感同衰過之前,最多冇效我都算。但好多客以為自己在資訊最前缐,乜都試,由無敏感變到敏感,比比皆是!

今個月只過左一半,來求診的個案衰係淘XAQUA PEEL啦,玩果酸啦,玩V面產品啦、去皮膚醫生度搽完類固醇好快好,之後不停復發啦!太多太多不同CASE. 
現在我慢慢灌輸客人知識,佢地以為皮膚敏感不可FACIAL , 我話錯曬就係你敏感你先要來找我處理。信者、已得救未信的,你只能繼續用藥去頂住,你自己的皮膚屏障一定不能修復。有些现在才找到我的客戶說,巳浪費了太多錢買一大堆廢嘢,但我只叫佢買2樣,這就是我的用處,我的經驗。
講完,我繼續去跟進客人的狀況了

沒有留言:

發佈留言