2020年4月22日星期三

送你隱形爆水面膜

我對出面的護膚品,已經可以做到完全百毒不侵,完全100%抵抗 無反應,因為深知自己店和美容院的品牌更好,成本用在產品而不是給了廣告代言人。
巳很多年沒有真金白銀買出面的品牌,今次破例試吓。我係比佢的BRAND STORY吸引,而且吹到好勁咁、話敷一次塊面皮膚效果好似發光咁,又有膠原又可收縮毛孔又可有光澤的貴婦面膜,敷一次都變剝殻雞蛋肌。
雖然我唔係貴婦但都想試下,問心如果以差不多百幾蚊用一次(參巧價 $1500/50ML, 大約敷10-11次)我真心覺得佢無料到女人就係信廣告有希望~~
我覺得我的隱形爆水面膜加上鑽石亮肌面膜(鑽石發光肌套裝)一齊有效果得多!爆水隱形面膜更沒有人造防腐劑,仲有臘菊成份,孕婦都可以。
有冇朋友用過呢個E牌貴婦面膜或用緊佢?
如果有,影張你和它的相片PM我,我送你一片隱形爆水面膜,給你比較一下,下個評語!

沒有留言:

發佈留言