2014年6月26日星期四

韓遊點滴行 2014 (PART 1)

今次呢個TRIP係同我死黨PLAN左大半年先成行, 大家都一把年紀, 講明唔要辛苦唔要早機唔要行程. 如果大家諗住我會介紹首爾的SHOPPING點, 真係抱歉因為我係呢度真係無乜買野.

呢篇BLOG差點唔寫, 因為懶下懶下好多野唔記得左 XD. 但原來好多客人都追問係唔係佢地MISS左未睇, 點解唔見有寫, 所以都係要拿拿聲完成埋佢. 今次我係唔會跟日期寫, 反而只係寫點滴, 去記下我覺得美好的事.

最多客人問我的就係我住係邊. 我其實住在泓大區的Color in Seoul. 大家可以上網找他們. 由機場去和返都非常方便, 車站就在民宿下面, 如果大家會買好多野而要搭地鐵走, 你會後悔死, 因為好多地鐵站上地面都無電梯. 機場巴士是最好的選擇. Color in Seoul 唔係平, 但地方大, 舒服, 後生仔女住呢度就方便有NIGHT LIFE, 泓大果邊好熱鬧又有DISCO.




 
房間的夜景好靚, 無得輸!
 
 
 
有一天去了昌德宮, 這裡有部份地區已被封為受保護歷史遺物. 這裡我覺得都值得一看. 尤其我睇完韓國古裝劇後, 特別有FEEL.
 
 
我推介大家去參加導賞團去看SECRET GARDEN (歷史文化遺產) , 會有講普通話的導遊介紹, 生動和了解多一點. 原來古代的皇帝真係瞓木地板, 同睇韓劇差唔多.
 

呢個叫永生門, 是由原塊石雕出來, 傳說穿過此門得永生.
 

 
昌德宮是古代皇帝休閒之地, 地方很大, 環境好靚, 一年四季景色分明. 導遊給我們看她手機拍到這個地點的季節景色, 秋天有楓葉看, 又黃又紅又橙又綠, 冬天有雪, 漂亮到已打算自己去看一次 ! 這是明年之計劃, 打算一個人去慢慢周圍逛...
 
 
 
走的時候, 無意中見到有住宅的天台真係有整麵豉的器皿在天台!
 
 
之後, 行上山到梨花壁畫村. 梨花壁畫村坐落於駱山公園下,是韓劇《屋塔房王世子》中,王世子與朴荷約會的地方. 沿路行上去見到這機器人路燈. 駱山公園那邊也很多人踏單車, 應該沿路風景很美.







我最愛這張...^_^


 
3D 美術館是地標, 不是不去吧?? 我應該好多年無咁HIGH過擺咁多POSE影相, 難得又有我的至愛陪我一齊癲!
 
 
 
 
 
其實我地兩條友, 真係好HEA, 每日都無PLAN行程, 睇天氣心情而定, 最緊要食得好, 瞓得好, 真正的放鬆. 我地無乜SHOPPING, 反而成日坐底飲咖啡抖下. 兩條友就算唔講野1個鐘大家齋坐對望都唔會悶唔會覺得生外, 呢D真係我地幾十年的交情和體諒我份人好EMOTION的朋友才可以頂得我住.
 
 
今次重頭戲之一係打算做SPA. 我們揀了JW SPA 比較出名. 位於江南區地段. 到新論峴站4號出口.直行10-15分鐘到大十字口路口轉右就見.
 
 
 
 
店內環境如大部份的SPA一樣, 舒服, SERVICE貼心.
 


建議先預約, 我們BOOK了做BAMBOO THERAPY, 包括任選做JACUZZI或足浴, 另外90分鐘MASSAGE, 可以自選按摩油.





收費約每人連服務費HK$1600左右. 我老友話我一開始按已瞓到死豬一樣......This is what I called RELAX!!

按完有TEA同CAKE食..不過我唔明點解得一件囉...>_<


 
待續.....韓遊點滴食 2014
 

沒有留言:

發佈留言