2014年6月21日星期六

** 要靚也要命 - 安全染髮 Tint of Nature - 真金白銀產品介紹 **

這個產品, 也可歸入真金白銀系列, 因為我當初是自己用完覺得好才入貨.


由於我遺傳天生白髪,每個月必須染髮,但我好討厭在HAIR SALON 攪幾粒鐘, 而且由於知道有朋友頭皮有皮膚癌,所以我好醒覺要小心選用. 

試過好多天然染髮劑HENNA要開粉,我試過幾次, 一路染一路媽媽聲, 因為第一, 開HENNA粉的水份量要很準確, 否則太水會滴到一身到係, 太杰又一團粉咁, 根本搽不到上頭. 而且次次攪到地下一地都係, 而且我仲係長頭髮, 麻煩程度達十級以上!用了2次之後, 逼於無奈要用返CHEMICAL, 因為天然HENNA, 攪了我2個鐘都算, 係唔可以完全覆蓋到白頭髮 !!! 咁即係徙氣加徙我時間!!!! (極想爆粗!!!)

我用過Tint of Nature之後,愛上其方便!



 
 
產品介紹 :
 
Made in UK, 產品有不少於60%成份是用認証天然有機成份的.
 
不含 Ammonia, Rescinol, Parabens. 可覆蓋灰白髮。
含有Orange(橘子), Aloe(蘆薈), Comfrey(紫草), Grapefruit (西柚)  和Chamomile (洋甘菊).
(不要問我橙, 西柚, 洋甘菊點解可以染髮, 我唔知..哈哈!!!)


 
- ** 這個是孕婦也可以使用 **

- 染髮時間約30-35分鐘,嚴重白髮則最多40分鐘

- 由於是由Color Gel 混合 Color Fix 一齊用,如果混合了的gel用不完,建議棄掉,因為混合物會氧化
- 說明書註明,如果是補染頂部頭髪是可以的,但是要用另一個器皿自己mix Color Fix & Color Gel (分量我估按比例,如果家中有磅更理想,一盒分2次用)...
- 短髮人士或可自行分2次用看看夠不夠,記得不要一次過mix曬2支gel!
- 先用盒中clarifiying Shampoo(深層洗髮露)洗頭,染髮後用白色那2包Shampoo & conditioner 過水。
 

 


 
 


 
 
我自己通常用4M, 啡底但燈光下有小小紅, 低調得來有D野睇~ ^_^


 
 
2N 比3N再深啡多一點.




4CH是朱古力色.




C竇有售, 查詢訂購:9830 5723 Cindy

沒有留言:

發佈留言