2015年4月7日星期二

瞓教教徒

收到位熟客what's app, 話睇到我搞的"Spread the luck"小抽獎好好(因為遊戲規則要客人留言分享開心感恩事). 佢話睇到我的粉絲的感恩事心情都好左,因為明白可感恩其實是手到拿來,可以只是好细微的。

之後她問我是否教徒,我説不,我只信「瞓教」! 其實一直有follow 我FB的粉絲或熟我多DD的客人都知,我常存感恩的心,並非因為我開始賣「感恩精油」才有,我巳説過我幾年前開始練習吸引力法則時,我巳天天感恩。所以現在我做的,是希望以生命影響生命。身邊很多負能量的朋友,我引導到幾多個就幾多個,我只是一個藥引,成唔成功靠你自己,但我好開心我自己做緊的事,因為唔係只為銭,尤其當聽到客人同我講返,見完我傾完計,個人開心返D,多左正能量。咁我會知道自己做到野,播了種子,一個一個spread the luck , 功德無量!

(我的Distributor ID : 2874876 )

1

沒有留言:

發佈留言