2015年4月2日星期四

開心share

J小姐工作壓力太大又睡不好,之後到我店聽完我哦完一輪佢又呻了一輪,佢終於有返正能量!今朝同我分享好消息,她的dream job 叫她interview! 佢本來見冇caller display 唔聽,原來佢果行的HR好少會再call第二次。佢開心到不得了

記住,感恩訓練由小事開始練習, 加油baby!!

(我的Distributor ID : 2874876 )



** 以上分享純屬個人用法意見分享和個人立場,並不代表任何機構的意見。

如要引用本人文章,請註明出處。

文章僅供參考之用,不等同醫生意見 。我們不會就任何陳述丶使用或誤用承擔任何責任。

(我的Distributor ID : 2874876 )

沒有留言:

發佈留言