2015年6月23日星期二

Young Living Stress Away & Panaway M痛急救

前2天有相熟客人what's app 我說好M痛,問我可以用乜油止痛?我叫佢立刻用stress away 按摩肚面子宮位置和太陽穴,如果腰骨下盤痛就加埋Panaway 按摩後腰痛位,相信半小時內巳可止痛。

第二日我問返佢點,佢話work呀,反而夜晚用V6+Ylang Ylang唔止痛。我話Starter kit 內的Stress Away & Panaway 係用來急救,Ylang Ylang 是用來平日調理,都唔同,其實要keep住用ylang ylang或其他women's oil , 經前綜合症會減少, panadol都不用吃。女人必須好好愛護自己身體和保養子宮。

其實Young Living 有幾款油都有針對PMS経前綜合症和調節Hormones的。我會逐一介紹。



查詢訂購:98305723

** 以上分享純屬個人用法意見分享和個人立場,並不代表任何機構的意見。

如要引用本人文章,請註明出處。

文章僅供參考之用,不等同醫生意見 。我們不會就任何陳述丶使用或誤用承擔任何責任。

(我的Distributor ID : 2874876 )

沒有留言:

發佈留言