2015年11月3日星期二

台灣屈臣氏驚喜好物

呢個係上次我去台灣,因為無聊逛了屈臣氏一圏而買的小物,竟然有驚喜!

人係可以懶得就懶,我明嘅。好多年前係May's買過make up removing wipes(忘記了牌子但應該仲係香港屈臣氏有得賣)用完媽媽聲,第一好「立」,第二都係好「立」,而且覺得唔乾淨而且令我敏感出粒粒。之後再唔敢用呢D wet wipes.

當初見到佢,係因為平,NTD59 + 1蚊多一包,心諗唔好用最多用黎抹手。

1

昨晚拿出來用,見到有damascus rose water 和vitamin E, 巳加了分. 而且有皮膚科測試,多了幾分信心。

2

每張約6x7吋,濕度適中.

對於正常彩妝的清潔力是足夠、卸眼影眼缐是綽綽有餘。當然超防水睫毛液就未能完美卸掉,但我巳絕對收貨。用完其實乾淨又乾爽,當然我仍會洗多一次面。

下次大家去台灣可以買黎用下,有時可以快速懶一次,都是幸福的!

沒有留言:

發佈留言