2015年11月30日星期一

回魂mask=醒神mask

1
話説當初決定入呢個mask的原因是一位客人是吸煙和夜瞓,第一次見我時(2015年9月),當時叫佢比3個月時間我改善好佢的皮膚,但必須要配合我叫佢做的日常護膚程序。佢好乖跟足所有步驟。有一日我知道有呢一隻兩分鐘面膜是針對吸煙夜訓皮膚暗淡無光的客人,我第一時間想起她。之後返咗貨我叫佢必須要使用,因為我係特別為她而入貨。幸好不負所望她非常喜歡、覺得很有效而且用後令她皮膚又白又滑.
估唔到陰差陽錯原來好多客都有需要醒神!唔夠瞓look都變夠瞓look!用過這套神器的朋友覺得有效比個like支持,更加歡迎發表回評!

沒有留言:

發佈留言