2016年8月12日星期五

❤你負責貌美如花、我負責賺錢養家❤



呢句說話、一直深深在腦中,因為我覺得呢D說話只會出現響螢光幕度。

今次去美國探了一個男性朋友.他自己本身巳是一個很叻的人,而且我家仔好仰慕佢、因為佢人nice、富有又博學多材又風趣、樣子也非常不差。

話說某一次我們一家三口和他聊天,席間佢同我老公講,你太太好漂亮,而且又和老人家(他父母)相處得很好。我老婆未生之前都ok靚架,而家就肥又⋯⋯⋯(我立刻打斷他説話,不想大家embarrassed)

大佬,佢老婆係美國著名腦神經專科醫生又有家底,而且仲生了4個兒女,你估真係仲有天生麗質捱極唔殘呢回事咩?我自己好欣賞佢太太又有才華又謙虛,唔講真係唔知佢咁出名。

但同時更加領悟,你幾叻幾努力都好,每個老公都非常之想個老婆叻之餘帶出來會威。

呢D叫做百密一疏,可能平時男方都好appreciate 太太的付出,但個心都想個老婆靚又叻又溫婉。時易勢逆,女人真係要處理的事真係多到喊, 三頭六臂都唔掂,但真係唔好比藉口自己為左頭家唔好好打理照顧自己儀容,比人乘虛而入,現世代太多誘惑。係人都中意親近靚嘅人同事,包括你和我。

我同老公講,我聽完有D心噏⋯⋯⋯之後我入左房,努力做機和敷面膜...........要保持戰鬥狀態. 互勉之!

沒有留言:

發佈留言