2016年12月31日星期六

姐就是任性之-試做半邊面

Facial 試做係好普遍的事,但幫客試做只做半邊面,一次facial 我要個客來2次,我估應該無人夠我癲。

話說Y小姐是C竇客人多年,但無乜買過面部護膚品,因為她的荷爾蒙嚴重失調,導致面上的瘡瘡非常嚴重。幾年來的交心,大家成為好友,我直情覺得自己係南宮夫人+白姐姐去開解佢,因為我明白一個人失去自信,感情身體都出了問題、自己會跌了去一個黑洞,需要人扶一把。我都好辛苦先拉到佢出黑,重新思想教育佢。

我知佢為了瘡瘡和印好苦惱、社交也出了障礙。我同佢講現在我有美容院,希望可以幫到你。

幫她做我也很大壓力,不是錢不銭的問題,而是我不知她對什麼會敏感。所以我和她說先試做,但我也只做你半邊面或1/4 就算有乜事也不是全面。

當我同伙記講呢位客人試做,你幫我只做佢右邊面先,伙記呆左!佢話「老闆,你講真架?我做左17年都未試過」我話:「係呀、聽我講只做半邊面、下次先做埋另一邊」

我相信我伙記應該未見過咁癲的老板。無錯,我就是可以任性,以客人為出發點用最好的方法。😎


昨晚客人試做,今早我立刻跟進!幸好她説沒事,而且面非常滑。 2017年你可以把你的面交比我了。


沒有留言:

發佈留言