2017年7月10日星期一

️即刻靚左!


必須放閃一下,好難想像喺加拿大有花膠湯飲港式麵包食!話說同美女傾開計,佢話知道我仲有兩個禮拜捱,所以決定煲啖湯比我飲,仲要晨咁早返工前拎去我酒店。我話係呀呢度只有麵豉湯和忌廉湯飲,對於我呢個湯乖來講非常痛苦 飲完個湯,甜到漏不特止,即刻覺得骨膠原返晒黎!



我真的非常感動得窩心,這個世界沒有老奉要對你好。還記得我們是無厘頭由客人開始keep住contact一直到現在。感謝在我生命中每個對我好的朋友💕 Thx dear ! See you soon again in Toronto , hopefully in X'mas !

沒有留言:

發佈留言