2013年11月10日星期日

** 真正的C竇網站和C竇BLOG!!! **

由2009年上旬開始在家經營C竇的生意, 眨下眼都4年有多. 由於是小本經營, 我沒有太多資源, 只可以用Y BLOG和FACEBOOK這些免費又有效的平台.

2012年時, 我請大家提出意見, C竇有乜野可以改變會更好. 當時收到過百個回應, 那份PROPOSAL HARDCOPY我一直KEEP住. 其中大多數的客人都覺得我FACEBOOK的ALBUM好亂, 要找回一件貨品真係無從入手.

其實大家的建議我全到放在心, 只是得一對手, 一個人, 每天也要處理店的事務, 無人幫手, 做事的確是龜速!

剛巧Y BLOG執笠,我決定, 長痛不如短痛, 由頭做好一次BLOG和網站.

其實網站早已做好, 只係想攪好埋BLOG先一次過公開. 現在隆重宣佈, C竇的網站和C竇BLOG都已成立了. 遲做好過唔做! :lol:

網址 : www.happycdou.com
blog : www.happycdou.com/blog


2



大家可以根據自己想找的品牌再找自己想要的貨品,

4



3



每個都有詳細資料和BLOG的連結.
ITEM DETAILS


睇睇下網店如果又想去睇下BLOG, 就可以在網店CLICK入去”BLOG分享”, 一CLICK就會帶你去我的BLOG了.

BLOG SHARE



如果睇睇下BLOG又想入去睇下個產品幾多錢, 就可以CLICK返去網上商店

1


** 希望以後大家繼續多多支持C竇啦~ ^_^ **

沒有留言:

發佈留言