2013年11月8日星期五

Lunch @ Tapa Gria

去到THE ONE食LUNCH, 朋友說試下劉嘉玲小姐開的新西班牙餐廳TAPA GRIA, 我話沒所謂, 反正都係食, 就緊係試下新野. 18樓一層有3間餐廳, 我第一間去食的是日本菜, 門口的RECEPTION說其實3間都係同一個集團. 又有客人說, 中間那間”Z”字頭的餐廳才是劉小姐開, 但我上網看, 又有食客話見到劉小姐到TAPA GRIA巡視業務. 固勿論是如何, 反正我又唔係去食劉嘉玲, 我唔係幾CARE呢D野, 食物好唔好食才是我關注.

餐廳是新開的, 樓底高, 光視足, 裝修是EARTH TONE, 很COZY. 裝修某程度上是反映老板的品味. 設有露天雅座, 望住靚景HAPPY HOUR都會幾爽皮~ 檯子很細張, 真係如果我叫多幾個TAPAS已無位放, SOFA位檯與檯之間太CLOSE, 成餐LUNCH我都聽到隔離檯的兩位太太說是非, 是為有點美中不足, 下次我會要求不要SOFA位置.

1

10

牆飾都幾特別. BAR TENDER其實在餐廳的中央, 我自己真心覺得去飲杯野食下TAPAS吹下水會很不錯.

2

打開SET LUNCH MENU, 我好SURPRISE, 因為我覺得以尖沙咀THE ONE來講, 定價算便宜. TAPAS SET LUNCH 任揀3款加1 DESERT + COFFEEE/TEA 才$165!!! 是不是有點誇張?? 有些TAPAS需另外加$10/$20 , 視乎你的選擇.

先來了個COD FISH TARTAR with Avacado, Red Onion & Tomato. 好好味又特別, 可能是因為加了OLIVE在內, 有點咸又有點甜.

3

朋友點了BEEF CARPACCIO with Manchego Cheese. OK好食, 但不算好驚喜, 正正常常.

4

這個是A LA CARTE的菜, 不屬於SET MENU, 只是我想試. 烤黑毛乳豬件. 第一啖, 有D唔慣, 因為肉身好林, 覺得好似好”梅”咁..但嗒落越有味, 直情有AFTER TASTE! 我覺得我食豬肉已經好耐無試過有豬肉味! :cry:   但呢2件咁貴的東西, 令我記得返以前食得返以前豬肉的味道, 好感動. (P.S 肉已經本身咸, 但個汁仲咸, 小心~ :P )

5

之後是烤IBERICO黑毛豬配炒香菇. 呢個黑毛豬柳超滑, 當然也是有香香的豬肉味.

6

之後是PAELLA, 超正! 其實琴日我入餐廳是, 見到個CHEF 搬左個超過30吋的大鑊出來即煮PAELLA, 我本來想去找他影張相, 但見仍好專心, 又唔想好大鄉里咁, 咁唔型~ >_<!! 不過大家上去LUNCH時應該一定會見到.  不過更有趣的是, CHEF個肚腩比滔滔仲要大, 起碼50吋!!! 好恐怖.

PAELLA都好多材料, 八爪魚, 魚, 蝦, 帶子都有, 好好味.

7

本來我琴日同朋友講我想食BABY 青口, 但MENU 只有蜆, 咁我話算啦, 蜆都好啦. 點解蜆賣晒, 只有BABY 青口!! 幾開心呀, 開口中 !! YEAH!!

這個辣肉腸蒜蓉蕃茄汁炒BB青口, 好好好味, 肉又嫩又滑加埋個汁, 正! 希望下次都係賣晒D蜆, 再有青口BB~ :lol:

8

甜品我要了椰子SORBET, 但一D都唔似SORBET, 更似溶溶地的雪糕, 但口感好特別, 好CREAMY, 也是好味道!

9

總括來講, 我好相信好快就會加價, 因為$165+實在係抵食. 唔理係唔係明星開, 食物質數才是prime concern! 我打算下兩個星期就再帶媽咪來食~

沒有留言:

發佈留言