2013年11月6日星期三

Happy 19th Anniversary at Bostonian

上次在尖沙咀朗廷酒店BOSTONIAN 食完LUNCH覺得抵之後, 因為見到有SEAFOOD CASTLE , 所以決定和阿仔契爺契媽一齊在這慶祝, 我們都是同一年結婚, 佢遲我一個月, 所以都好難得.

麵包不是我杯茶, 食左我就無QUOTA食其他,  但老公好愛又唔食得, 好慘.

1


嘻嘻, 這個才是我想食的主要. 以八百多元來講, 才酒店食, 我收貨有突. 這是4人份量, 其實都幾多架~ 

有龍蝦, 螺, 大蝦, 蟶子, CHERRY STONE, 帶子. 生蠔. 好開心~ 樣樣野都好新鮮. 當然相比我當年在巴黎食的SEAFOOD PLATTER 份量, 這是細D, 未算震撼, 但以海鮮質素來講, 這裡取勝.

2


LOBSTER SALAD , 好大隻龍蝦鉗!
3

GRREN SALAD比我老公, 因為佢TR90減肥中.
4


CRAB CAKE是比較失色, GRAND HYATT好味D, 因為我覺得不夠乾身, 偏咸, 同埋有點削.
5


LAMB RACK好嫩唔鞋, 好好味. 肉汁一切開才流出來, 肉仍是粉嫩紅.
6


最後ORDER了一個小小蛋糕, 其實係好開心的事. 現今社會有一段19年的婚姻不易. 當然大家都有努力經營, 遷就, 付出. 當然唔會日日浪漫放煙花, 但你知道在困境時一定有人撐住你的感覺係好實在. 婚姻不是兩個人的事, 是兩家人的事, 唔係一句唔開心就可以走.


其實契爺契媽的家姐姐夫都係同一年, 我們已約定明天大肆慶祝, 日本自駕遊10日8日, 十分期待20年的記念!!

7

沒有留言:

發佈留言