2013年10月24日星期四

** 真金白銀系列 ** - Pi Ge:ll Plus Real Skin Mask 用後分享

我對韓國護膚品的認識仍處於小朋友階段,一來是因為年紀不小,韓國護膚品給我的印象都是只限於年輕時用家。對於針對成熟皮膚的,我認識只是雪花秀,O'HUI, HERA.

靚太朋友送我的一片豬皮面膜,我也沒有太大期望。但她極力推介說其他品牌他不會敷過夜,只有這個品牌她會,叫我必定要試一試。講真她已是超級貪靚美容達人,我只是BB初班!

好多朋友都說豬皮面膜是完全沒用, 負評很多.





好了,講返呢個豬皮面膜。據說這個豬皮面膜,使用不含抗生素的豬皮作為原料,也用通過 FDA和日本厚生省的滅菌原材料。具美白、去印、保濕、緊致之效用。


 
 


這面膜沒有說要敷多久,朋友説她是敷過夜,而我就只敷了3小時,因為乾透了不舒服拿走。

敷的其間我有揭開來看過,其實真係睇到毛孔收細左.

扮PHANTOM OF THE OPERA!~!


 
 
 
敷埋下半PART.
 
 
 
特別之處是這mask 越敷越透明和變薄 (是否其他豬皮面膜都係咁架??我真係唔知, 因為我好少用韓國SKINCARE, 我係BB班!)
 
 
 


敷完mask 可以再用100ml熱水溶左片mask敷頸、手腳, 做HAND MASK, NECK MASK.






其實這mask的確好膠質重,正常後生女或中性皮膚都已OK, 但對我呢D極乾人還是不夠力。持久力在入秋或入冬是不夠持久.  用完再敷手的確幾滑,但面部不覺緊緻或美白,可能要敷多幾片,可惜我巳沒有存貨, 已拜託朋友到韓國買多幾塊試真D.




沒有留言:

發佈留言