2013年10月8日星期二

Cafe Gray @ Upper House

一直都想去UPPER HOUSE, 剛巧見到朋友在FB POST了一張她在看SUNSET HAPPY HOUR的照片, 所以我決定快D去試, 不要等等等.
 
 
UPPER HOUSE 在MARRIOTT 隔離, 雖然很多外國明星有住過, 但我覺得很低調~
 
 
我去的是49/F CAFE GRAY
 

 
 
 



今次都算是WINDOW SEATS, 陽光好天氣, 和日落又是另一番感覺.
 
麵包呢, 其實都好食, 但食過HOME MADE BREAD之後, 又好似返唔到轉頭.
 
 
 
呢個SAUCE 係似SOUR CREAM + YOGURT, 都OK好味~
 


 
Appetizer 我叫了Salmon, 好Fresh 好靚的Display!
 
 
 
 
雖然下面的SALAD有少少奇怪, 有少少咸味的COLESLAW咁, 但都好味~
 

 
朋友叫了冬蔭公青口, 青口超BB 嫩, 其實我自已唔食青口, 我唔鐘意佢口感"好鞋", 但呢個好嫩, 同我係PARIS, BELGIUM食的一樣, 正! 如果可以再濃味D更好, 我覺得個湯太稀.
 
 
 
 
因我唔食牛, 我要了豬柳. 雖然好淡, 但肉味濃. 下面的配食又係好奇怪, 食唔出係乜但又係好味, 有D似海藻. 
 
 
 
甜品我要了PEAR TART. 上面的CHOCOLATE 超CREAMY RICH又漿口, 但我不敢食晒, 罪過罪過.
 
 
 
 
朋友叫了呢個唔知係乜 我覺得有D似中東甜品, 因為有好多莓同棗的BUDDING. 我果個好味D :P
 

 
其實呢個送的CHOCOLATE仲好味, 有MILK同DARK, 仲有2條ORANGE PEEL. 我好有衝動想包走晒返公司食架~ !!!

 
 
總括黎講, 環境一流, 服務很好, 食品中上, 價格也是中上. 耐唔耐去下都幾開心!
 
 
 

沒有留言:

發佈留言