2013年10月3日星期四

** 真金白銀系列 ** - Cle De Peau Beaute SPF50 PA ++++ UV Protection Cream 用後分享

 


Cle De Peau Beaute SPF50 PA ++++ UV Protection Cream 
防曬修護乳霜(面部及身體使用)
SPF50・PA++++























其實一直想寫這篇關於CDP防曬的分享文章,但我一直在等天氣轉涼,才可測試不同天氣狀況下的分別。

實不相瞞,我巳用了Biore Aqua Rich 防曬7、8支了。我是超級害怕防曬「立」的人,由於我要求防曬度數必須逹50度以上但又要唔「立」,用來用去始終覺得Aqua rich最好. 因為一立就好快又好而出油脂粒。但敏感皮膚的朋友可能要慎重考慮,因為我相信含有少量酒精成份以達到質地不「立」,所以只有一直不離不棄。


趁將要入秋所以我大膽地嘗試使用 比較滋潤的防曬,這是一個非常昂貴的冒險,因為在香港這支50g的防曬需要$900 , vs aqua rich $85左右。雖然係貴但評語也非常之好所以不得不試。


上官方網站看過沒有的成分表,日文我又看不明,所以所以無從稽考。
這支可以用在面和身體上但我沒有那麼豪氣用在身上啦 (我認我是CHEAP精 :lol: )。


官方用法:

●用粉底時,是一粒珍珠大小的分量(約0.3g)
●不用粉底時,是2粒珍珠大小的分量(約0.6g)
●頸部,是2粒珍珠大小的分量(約0.6g)
●肩頸至胸前,是2粒珍珠大小的分量(約0.6g)

下圖看到我粒珍珠比較細少, 哈哈. 但我不是慳, 而係太多我真係頂唔住, 好RICH!!!




八月初的時候香港天氣還是很熱很潮濕我試用過幾次,雖然我是乾性皮膚但也實在受不了!我相信是因為本身我自己用緊的護膚品也已很潤,所以再加上用之後就會over左。

就算BLEND勻左都仲係覺得好立…..>_<
 







到十月天氣涼了,我又再拎出黎用。因為我又轉左一套新的護膚品冇咁潤,所以當我再用番這防曬的時候,效果就剛剛好了!


皮膚狀態好時, 其實以這個做BASE加少少LOOSE POWDER已可出街, 也幾自然. 唔知係唔係心理作用, 知道這防曬有護膚作用, 我覺得自己皮膚都係好左架~!


其實我知道搽防曬唔可以慳份量, 我並非因錢而慳, 事實上夏天真係用佢唔到. 所以而家拎出黎用係明智. 再一次証明產品沒錯, 只有用錯!

沒有留言:

發佈留言