2013年11月18日星期一

以色列 Premier Aromatic Cleansing Facial Gel 用後分享

很久沒有寫過DEAD SEA PREMIER的產品了. 一來是因為他們都沒有太多新產品登場, 二來又可能是我入唔到貨, 就例如好似今次介紹呢支Aromatic Cleansing Facial gel. 之前一年多前, 一直只有香港總代理才有, 我問以色列方面, 佢地話無得比我. 終於等了年幾, 我才入到貨.


這支是香薰系列的CLEANSING GEL, 同系列還有EXFOLIATING SCRUB的. 都是125ML一支
3


包裝上雖然說可以卸妝, 但是我仍是會先用洗面奶先卸一次, 才用這CLEANSING GEL. 不徹底卸妝的後果我承擔不起. 起粒粒的後果很慘重.

4

唧很少份量已夠, 味道是很西柚加清香的蜜糖甜味, 很宜人. 我會好想亦有DESIRE等每天洗面這一刻的, 因為我好鐘意呢個香味, 好FRESH又SWEET!

1

由於這支CLEANSING GEL 有SODIUM LAURETH SULFATE的成份, 所以都會可以有少量起泡. 再看看成份, 也含有GLYCERIN (甘油), DEAD SEA MINERAL MUD & WATER, JOJOBA OIL, BERGAMOT EXTRACT, BITTER ORANGE OIL, 難怪咁香橙西柚味.

2

相對於同品牌的MICROGRAINS CLEANSER, MIRCOGRAINS CLEANSER我感覺用完比呢個滋潤少少, 也可能是由於天氣已轉冷的關係, 加上我DOUBLE CLEANSING. 但請放心, 其實不會令你覺得乾的.

值得注意的事, 瓶身有寫上Laboratory manufactured under health department license by Dead Sea Premier Cosmetics Laboratories Ltd, Controlled by a research institute – Europe. 不知是否以色列國家規定, 現在多了以色列的品牌都有呢D字眼, 有些更要印上由邊個PROFESSOR監察. 雖然我地都係唔識佢, 但感覺上好似有安全感~

沒有留言:

發佈留言