2013年12月26日星期四

寫在2013末.....

2013發生了很多事,

對我最大打擊, 一定是爸爸的突然離世, 就算到這一刻我仍然未能平伏心情. 就是因為自己後悔很多事都沒有及時做, 成日以為仲有好多時間. 原來生死是可以這樣突然. 縱使我是一個不合格的女兒, 自責都再沒有用. 所以自此之後一直鼓勵身邊的朋友要愛得及時, 不論是家人, 朋友. 有D事, 唔會等你有時間才發生.



另外一件事對我有莫大的打擊, 就是當我爸爸離世的時候, 同時給一位我以為是"好朋友"的人出賣. 錢固然之是一個ISSUE, 我亦沒有追問她點處理, 反正我並不是緊張D錢. 我自問沒對好做過一件對不起她的事, 但她可以在我極傷心的時候出賣我. 一個普通朋友尚且都唔會咁冷血, 竟然一個我推心至腹的人可以咁對我. 那個時候我差點得了抑鬱症, 因為我一直唔相信佢會咁做. 幸好老公一直開解我, 說連他都看漏了眼睇錯人. 我仲蠢到以為她有什麼苦衷, 或我講錯了什麼話令她想錯了,原來只是我笨.

我給了她半年時間, 希望她會給我一個合理的解釋. 當然人家沒有做, 絕情得可以. 連豬仔都分析給我聽, 話人地根本不珍惜大家的友情, 我何必還死抓著? 7個月時間已過, 我應該要放下, 更提醒自已要小心帶眼識人. 人, 有時可以扮到好INNOCENT, 好可怕. 人在做天在看, 我信因果.  OK , FILE CLOSED. 這個人再見不是朋友, 連唔覺意係街撞到都唔想.



2013年12月26日, YAHOO BLOG要關閉了. 開始時都不相信連YAHOO都要執笠?? 不相信都要, 始終是事實. 由PANIC到要計劃搬地方, 真係好煩. 這個過程令我下定決心要做好一次, 搬去自己的地方(www.happycdou.com/blog).

這麼多年, 都叫做累積了120萬人次, 比上不足, 比下有餘, 做好自己.







2014年是另一個好CRITICAL的一年. 希望一家人齊齊整整, 開開心心.

沒有留言:

發佈留言