2013年12月12日星期四

Swiss Advice - Milky White Brightening Gel Mask 牛奶乳清蛋白淡斑凝膠膜 - 用後分享

 
其實我真係覺得自己未緊貼潮流, 因為我其實入左呢個MASK一段時間, 有一天客人同我講, 我呢個MASK 羽翹有介紹過我都唔知, 傻下傻下. 入呢個貨, 其實係覺得以呢個價格有呢個質素我已覺得OK , 平平地粗用無妨!

講緊係Swiss Advice的 Milky White Brightening Gel Mask 牛奶乳清蛋白淡斑凝膠膜
 
 
 

 
吸引我的原因有三 :
 
1. Made In Switzerland (爛船點都有3根釘!!! )
2. 價錢實際
3. 另一個我喜歡佢的原因係包裝. 因為我測試過, 我一包可以用到5-6次, 由於佢有拎蓋, 方便用唔晒可以拎實蓋保存.
 
一包有30ml 份量.
 
 
 
 
 
產品說明 :
 
-牛奶配方, 性質溫和. 減淡乾紋, 細紋, 擊退黑色素, 改善暗啞膚色, 增加肌膚彈性, 具保濕舒緩之功效.

 


用法 :  
 
清潔面部後, 取牛奶乳清蛋白淡斑凝膠膜 於面上敷10-15分鐘或配合按摩手法輕輕打圈待吸收後, 用清水洗淨再作日常護理即可
 
 
面膜是CREAM狀. 有少少牛奶味, 不算很騷.
 
 
  
喜歡的朋友可以再敷厚D.
 

 
 
而我, 通常就是開始鄭多燕時敷30-35分鐘才洗. 大家要衡量自己皮膚的狀況, 我得未必大家都得架~ 仲有, 最好避開眼位.
 
 
 
 
用後感 :
 
- 你問呢個MASK好定唔好? 我覺得apple to apple,  以呢個價格有呢個質素, 我絕對收貨. 
 
- 當然如果泊埋去其他大牌子, 當然仍有一段距離, 但我覺得以平價有呢個水準, 已可以還神.
 
- 由於我唔喜歡用PAPER MASK, 但呢個CREAM MASK的設計好好, 可以用幾次都密封, 讚!
 
- 保濕效果都OK滿意 (我是老女, 乾皮膚), 如果後生女應該夠有餘.
 
- 淡斑效果, 我未見到 因為我無乜斑. 而且淡斑是一世長遠的抗戰, 唔用過起碼一. 兩個月根本未知EFFECT, 但我其實單係當補濕MASK都已不錯. 淡斑是BONUS.
 
- 做完MASK起碼見到皮膚白左D, 有光潭!
 
 
 
 
敷完係有白左, 同埋有光澤左, 但係效果都係兩天左右. 呢個價錢, 我預左, 反正是幾蚊至10蚊內一次, 可以豪比佢.

沒有留言:

發佈留言