2013年12月29日星期日

Amigo X'mas Lunch

好友約我食X'mas Lunch, 問我去過Amigo未, 我話未呀, 但存有好多幻想(可能成日覺得梁朝偉向劉嘉玲求婚, 覺得果度應該好靚好浪漫). 既然係咁, 大家都同意去Amigo食, 反正人一世物一世.

 
 
 
入到去, 我覺得有D唔對路, 可能我自己幻想得太美好, 場內天花掛滿了珍珠黃色的汽球已有點不對胃口. (沒拍照, 因為心已冷了一截). 我寧願佢地正正經經放些少聖誕花, 又或者就咁一支紅玫瑰對好, 現在我覺得DOWNGRADE了.
 
之後, 問我地飲Still Water 定Sparkling water 仲大鑊, 真係令我意想不到, 佢拎支"X雪"膠樽水出黎. 雖然我唔知支水有無收我錢, 反正錢我預左要比, 但係...........真係無想話Amigo會拎呢支水出黎.......心中有一種好失望的感覺.
 
 
X'mas Lunch有2 set 套餐分別是$390和$890. 其實問心$890的內容不見得好特別也不是很吸引, 但$390那個, 我和朋友都沒有ORDER欲望, 固且搏一搏.
 
 
先上了個牛油和BAGUETTE, 牛油是玫瑰花, 加返5分, 法包好好味, 熱哄哄的.
 
 
 
忘記了這個是什麼湯, 好像是龍蝦湯, 但龍蝦肉只有一粒5毫子大, 湯偏咸, 好罐頭FEEL.
 
 
 
 
我們吃了FOIE GRAS.....大而唔好味, 唔夠熱, 唔香又煎得唔脆.
 
 
 
 
 
朋友叫了LAMB CHOP, OVERCOOK, 唔嫩唔JUICY.

 
 
我的爐魚, 魚身OK, 但真係無乜特別, 個汁好似金寶忌廉汁加D蘑菇.



甜品我揀了香橙CREME BRULEE, NOTHING SPECIAL

 
 
成篇食評我講得最多係"無乜特別, NOTHING SPECIAL", 我真係未試過食一餐飯可以失望成咁, 連朋友都估唔到. 係唔係希望越大, 失望越大呢?? 講真, 連埋加一差不多1千蚊一位, 都唔係普通價錢. 就算米芝蓮幾多星都係咁話啦..我寧願比多少少錢去CAPRICE或PETRUS食都一定好味D, PRESENTATION靚D, 又靚VIEW. 今餐, 我覺得我可以煮得好味過佢. 真係唔好意思, 累朋友都枉花了1千大元! 喊!!! 我只想講, 成餐飯最好味係片法包, 咁就死得啦 >_<

 
 

沒有留言:

發佈留言