2014年1月15日星期三

** 真金白銀系列 ** - Aussie 3 Minute Miracle

 
 
護理頭髮一向不是我強項, 但由於我是長髮 (我每2個月都好有衝動去剪短, 但每次都有人否決, 說我長髮才好看, 事實也真的如此, 因我包包面)
 
 
剪不成唯有多護理, 免成為枯草打晒結.
 
 
這支Aussie 3MM, 是我近半年的新寵.
 
這支是CONDITIONER 和REVITALISER (重生???) 2合1 .
 
 
你以為它是澳洲幫, 事實是米國產品
 
唧出來是CREAM GEL狀, 勁甜BUBBLE GUM味. 可以香一日, 有時忍唔住聞下自己的頭髮~ :P
 
 
 


     用法是就正常洗完頭當護髮素用, 搽在耳仔以下的髮尾再等3分鐘就洗得.





而我自己有另一個用法, 就係洗完頭不用護髮素吹頭髮至8成乾, 用3MM表直接平均搽在髮尾 (份量可比正常CONDITIONER少, 因為不沖洗). 這種方法有2個好處, 我尤喜歡冬天使用.

第一, 滋潤度更高, 面對我一把枯草, 即時重生又柔軟. 但夏天天氣潮濕, 還是用正常方式當CONDITIONER再沖洗好一點, 無咁立.


第二, 就是可以當埋CURVE SET用, 下圖是本來的垂死唔直唔CURVE的狀態.



 
 
 
我吹了8至9分乾搽完3MM 再盤起髮髻出街一個鐘, 再放返D頭髮下來, 就可以自然CURVE幾粒鐘又不用SET. 太方便了!
 


沒有留言:

發佈留言