2015年2月10日星期二

Skin Relief Cream 終極面部濕疹成功個案分享

本來, 我在寫緊一篇新BLOG, 但係今日收到客人葉小姐給我用完SKIN RELIEF CREAM的FEEDBACK之後, 我放下其他題目, 先打這篇.

葉小姐一直都有很嚴重的濕疹問題, 之前佢買一些C竇出售的SKINCARE, 我都很小心處理, 要她先給我看她的照片, 我才決定她選的合不合她用. 後來她WHAT'S APP一張相片給我, 化了妝, 我都堅持她要卸晒妝再給我拍一張照片我才決定賣唔賣比佢. 我知我好麻煩, 但係, 客人的面已敏感成咁已好唔開心, 如果再用錯產品的後果好嚴重, 攪衰塊面 好快, 攪返好要好耐!! 所以D客已叫左我做"仙大夫"!!! 我現在在WHAT'S APP診症呢~

好了, 先謝謝葉小姐無私的分享. 下圖是她10月8日做完FACIAL的相片, 一睇到嚇死我, 做完FACIAL點會腫成咁架????

1

葉小姐買左泵SIZE的SKIN RELIEF CREAM, 用了3日, 奇蹟地好返好多!!!

2

下圖是葉小姐和我的對話~ 我都係第一次聽到客會用SKIN RELIEF CREAM當MASK敷, 勁呀!!!

3

葉小姐是買的泵裝325ML的, 100ML會不太合適, 因為杰身左少少。

大家見到真實個案, 好過我講100次, SEEING IS BELIEVING!! 這是最有力的証明~

沒有留言:

發佈留言