2020年5月11日星期一

💖頭瘡問題你要知!💖


前幾日有位男士客人向我再次查詢這洗頭水。佢話之前用開x,xx買的洗頭水,開始不停長頭瘡。之後試下用天然的,好了很短時間又再翻發。今次決心試用我這個。最後佢比相我睇,的確為數不少。

我告訴他除了洗頭之外,其實有很多地方要注意。男士也比較太汗,汗線發達也易出油,這個只是洗頭水不是藥膏,嚴重的話,洗頭水也只是輔助性質。

有些仲要帶帽出外或工作的,更加易焗到生頭瘡.有此問題的朋友可以試試,男女合用也能減少脫髮!我老公成日頭髪好易油好痕又有頭瘡,keep住用生少好多又或者好快謝👍🏻 



@happycdou#去頭瘡洗頭#royalspa


歡迎查詢了解98305723


沒有留言:

發佈留言