2020年5月8日星期五

💖Pharmanex纖型香滑濃湯純分享💖


以前減肥都要飲下protein drink,一直感覺不好,一來我怕奶味,就算係朱古力,士多啤梨都唔like.🤮🤮但以下呢個我like🤤
呢款係日本Nuskin「高蛋白低卡路里」嘅Protein de Hot Smoothie,有蘑菇味和薯蓉味,分別都只係7686卡路里, 而且內含10g的蛋白質! 健身教練都揀佢💯減肥都可以食D好味又有「營」嘅嘢!等我遲D又發揮我創意,用佢做好味嘅午餐晚餐先!沙律加埋佢就perfect !今日我的33就係蘑菇湯🥘

🇯🇵🇯🇵日本限定
好味口感濃郁
飽肚 高蛋白
低卡路里 營養豐富
我食過最好味嘅 #蛋白粉 #燃脂蛋白 #減肥#恩物!



@happycdou#nuskin#pharmanex#proteindehotsmoothie#纖型香滑濃湯

沒有留言:

發佈留言