2020年5月15日星期五

客人用TR90飽住減肥好爽


有客人查詢,TR90會唔會好難跟餐單?會唔會好慘一天有2餐只可飲一杯milkshake?

對話中的客人食過Hxxxxxlife, 餓到真暈。但TR90佢話好飽,日日要食好多嘢(在我日日監督餐單,一日三餐食飯前會先影相俾我睇,批准才可以開餐💪🏻,因為我怕佢食錯配搭和份量),現在她會對我說,又要食嘢啦,好飽呀,根本忘記自己在減肥,飽住減肥好爽不抑鬱!

瘦只係其中一個目標,也改了你體脂內臟脂肪我更開心🥳🥳




假如咁啱你想瘦身減肥又想買優質洗面機又想去紋又想買eye mask, 咁一套Nuskin TR90就滿足曬你所有要求!

仲會有認可健身教練帶領你zoom workout , 定期測體脂及內臟脂肪,日日跟進你餐單!

完成90日餐單後,我奬勵你免費facial 或養生排毒香薰汗蒸,等你靚上加靚💯💯

今個月找我買TR90 3個月療程,禮物非常豐富!隨時你的TR90療程變成免費😱

禮物包括以下:
🎁Body Spa 瘦身通淋巴一部
🎁lumispa洗面機一部
🎁新人禮 Line Corrector
🎁2Galvanic Spa Eye mask
🎁2InstaBlanc 瞬白亮膚乳
🎁++幸運大抽奬(必🈶️禮物抽中的!好彩可以抽多套spa 機或TR90!)
🎁 完成90日餐單後,免費美容療程一次後或養生排毒香薰汗蒸

共送$7255++ (隨時抽到幾千到過萬奬品你直情有賺💯)有興趣的朋友歡迎找我,優惠只限至2020531日止(優惠禮物只限找我購買才送出)

有興趣的朋友歡迎找我查詢🙋🏻‍♀買了的客人,歡迎隨時上來使用體脂磅監察自己進度💪🏻

@happycdou#nuskin#tr90#lumispa#bodyspa#facialspa#


沒有留言:

發佈留言