2020年5月10日星期日

💖甜到漏的女皇💖

以色列Dead Sea Premier呢團我做得好開心,同以前買過呢個產品的客人話當年,好多更係我第一批C竇客人。

話說昨天客人過數,本身佢買的金額根本巳是免運費,但佢竟然再入埋運費比我,話D磨砂重,比佢承擔D運費!一聽到真係感動到想喊出嚟😭邊有客好到咁㗎?我真係好幸福幸運,好多對我好好嘅客。


或許我們並沒有時常見面或從來沒見面,一直whatsapp溝通,或在私人facebook知道你們的日常,知道你們安好,有事時,你們信任我,可以找我呻下,我咀很密的,只是給你們一點安慰、抖啖氣抒發下,最多請你們飲杯嘢,告訴你我在。你們由我只係一個全職家庭主婦撐我今時今日,真係好感恩。感謝各位、愛你們💖


沒有留言:

發佈留言