2019年12月27日星期五

愛你們!


還記得上星期我提過的受濕疹困擾的可愛眼小鮮肉嗎?今天他爸媽報喜,用了一星期MKX 套裝巳好左好多,佢地都有覺好瞓,因為BB不會因為半夜痕到忟而喊醒有圖有真相,我也超級開心,期待小鮮肉來錫「姐姐」我一啖了!

謝謝寶寶的父母信任我,我不單是賣產品的人,我用心祝福和幫寶寶。我好怕客人對我介紹沒信心,我叫你買得全套當然有原因,如果你又話怕沒試過不知有冇效,只買一樣試,我真的寧願你唔好買,因為效果一定慢而到時你搽幾日又放棄又話我D產品無效。我賣多一支半支cream 不會發達的,只是想客人快D解決問題。所以我真心多謝一直信任我,不懷疑我的客戶,愛你們!





查詢訂購  98305723

沒有留言:

發佈留言