2017年6月26日星期一

️分手吧️

上星期一個好耐冇揾過我的客人Whats app我,話用左一套產品一段一日子,一直皮膚都冇改善過,好黃好乾好殘。咁我問佢點解唔轉?佢話唔忿氣,因為朋友不停話好,叫佢買左好多。

咁我又問:咁而家你又黎揾我?佢回答,佢好想轉但又晤知轉乜牌子好,都係諗起我一貫作風「有果句講果句」所以寧願重投我懷抱.


其實有時護膚品唔啱用,我明白非常雞肋。錢又用了,丟又可惜。但就和壞愛情一様,如果只能令你傷心痛苦,我一定狠狠地撇左佢。唔啱自己要識得講bye bye, 何必辛苦自己?

客人𨍭了用Absolute care purifying cleanser + 睡寶寶mask + La Magie 防曬,幾日巳見到改善!JM, 早靚早享受呀!







沒有留言:

發佈留言