2017年6月28日星期三

️我比人投訴!️

最近有些美容院的客人又投訴我!投訴我乜?就係話我導了佢哋入魔,用過好的產品之後,返唔到𨍭頭,要upgrade了!

我笑佢哋:「乜你黎我美容院度,唔係只有一個目的,就係越黎越靚,皮膚越來越滑,逆鹷又無紋咩?🏻仲要投訴我,我真命苦了😆😆」

的確我有一些產品系列,只會賣比我美容院的尊貴客戶。因為我並非只賣件產品咁簡單,我有比較貼身的follow up service 跟進返客人用成點。

其實佢哋都係開心笑住嚟投訴我嘅因為佢哋都看到自己的改善🏻,OK我大量接受你哋嘅投訴,有什麼開心得過自己靚左天天有人讚?塊面日日帶出街㗎、最值得的投資!🏻

沒有留言:

發佈留言