2017年6月4日星期日

貼心sweet

今日因為太累,本來老公book左枱食飯,我寧願在家樓下食就算,瞓左個靚晏覺爽丫丫。點知寶貝仔原來準備左surprise比我,正當我覺得做仔嘅應該冇乜心思更加唔會上心,原來佢買左呢個姣姣的「自私blender」加自己去訂蛋糕比我,超勁開心💕💕 其實我想買個mini blender 好耐,一路冇的起心肝、都唔知點解仔會知。



我問佢(情深款款mode): 你一定係好留意我

仔:(好man+頂我唔順mode) 無!

我:我肯定你有(講左10次)

仔:反了白眼 ,之後飄走⋯⋯⋯

好感恩好開心 以前好恨有個女,而家一D都唔恨了,其實有冇心唔係睇仔定女。


特別多謝老公陪我️️️

沒有留言:

發佈留言