2017年6月21日星期三

看得見的成果才是我追求的

某天和員工閒談,她問我點解我硬係咁多辣手絕望的case都接?我話其實可能客係出面試左好多都唔得,覺得都無得搞所以孤注一擲,其實我好多謝佢哋比個機會我就真!



普通的補濕緊緻護理我地當然勝任有餘,但由爛面到見到改善再去到皮光肉滑,呢D先見到我地功力有幾多料 💪🏻 其實我真心中意處理呢D case因為太有挑戰性 😁。當然做facial 只係處理到表面的問題,情緒、飲食都有非常大的影響。都係果句,我需要客人配合我要求,一起才有效果。搞靚左嘅施主就可以下山了 💕 💕



雖然呢排我比較忙唔係成日返到美肌地美容院見下D客,但我都有問返員工客戶的皮膚情況,我自己都會抽様個別再what's app跟進客戶情形 😊, 畢竟我希望親自聆聽客戶的意見和反饋,有不完善之處當然改之。最開心係聽到客戶做了特別的療程之後有明顯的改善,白左滑左唔在講,連凹凸洞都好左。齋talk不是我強項,看得見的成果才是我追求的 💪🏻 💪🏻

沒有留言:

發佈留言