2017年6月4日星期日

💕恩典夠用💕

首先多謝各位的生日祝福,感恩。

人越大越不想慶祝生日,今年我選擇簡單平淡,打電話比我母后,多謝佢當年選擇生我而唔係生舊叉燒 她笑開懷

近5年來講,今年是過得比較順心。今早收到很多老友的祝福,最到位的一句是「我知你而家最拿手係自求多福,所以我多唔洗點祝福你呢樣嗰樣。就祝福你對腳快d醫好,我地可以一齊行街街。」

我都係地球人,也有能力低頹廢時,舖舖都係的境況,只是我選擇努力tune back 自己,好快返到正能量。好多人覺得我好開心生活、事事順利,托賴我真心覺得Law of attraction 是非常幫到我,直情有點想過樣得個様,貴人適當的人在我需要時就出現。當然我也非常努力工作。我選擇不抱怨,和努力改善自己磁場。仍在困境的朋友我真心希望你們綀正能量,我不經不覺練了5年了。

今早去跑步,我好少跑街多數跑gym 、今日仲有舊黑雲,正猶豫好唔好跑出去. 但今日好想做D不一様的,最我決定跑出我的comfort zone, 心諗最多淋濕身點知跑完回來、舊黑雲都走埋。所以做人不用諗太多。跑步後,找了個好地方拉筋,係幾株雞蛋花樹下。突然有一朵我最喜歡的雞蛋花不偏不倚跌落我頭頂,我覺得是一個祝福💕💕帶了這個luck回家🌼



今年的小project 美容院巳完成,黎緊又會開始另一些更大的project, 呢單野真係好大挑戰但我説不出的充滿期待。今年到目前為止我聽到的一句好inspiring 的説話, 是我一個委內瑞拉的朋友說起退休,他說如果他的錢只能有這樣的退休生活,就順著這樣的standard 去生活,別get higher or lower, but be happy. 我不知我領悟到什麼但我收起了這句在心中,第時用得著。

亂寫了很多隨心之想,謝謝你們仍耐心看。我沒有宗教信仰,但這刻有一句很適合形容現在的心情:️恩典夠用️

祝大家都安好,身體健康無價。

沒有留言:

發佈留言