2015年3月6日星期五

「百毒不侵」招牌被破!急救敏感皮膚分享

這2天,百毒不侵的我終於都被破解。身體不適引發皮膚人生第一次敏感,痕、小小腫,爆粒,紅,瓣瓣齊!現在我終於非常體會客人皮膚敏感的可怕,我相信我昨天有最少50粒暗粒同時爆發!

幸好有好友教我天然detox方法,不停飲Fiji 水和Organic detox tea, 再加上我用Avantia睡寶寶當cleanser 洗面,之後用水因子精華+O'Brien SOD vitality repair cream & SOD high moisture cream, 加上一天敷了5次水因子+睡寶寶mask , 自我急救一天算暫時平穏, 粒粒收了7成。



轉天氣真的好可怕,而且加上心情惡劣原來可以令皮膚突然變得咁差,苦不堪言非常可怕。我提醒自己以後一定要做happy woman , 否則前功盡癈!

沒有留言:

發佈留言