2015年3月30日星期一

吸引力法則後隨想:由自己開始!

真的估不到前天那篇「淺談吸引力法則分享」會引起迴響,收到不少新朋友的what's app說其實巳看了我blog, IG一段日子,只是從沒現身。但昨天看了這文,忽然好想和我聯繫。我聽完之后非常感恩,因為這文令我和更多粉絲connect到,縦使只是文字鼓勵和分享我也窩心。

其實以我4年的經驗,我可以告訴你改善自己磁場説易不易,説難不難。當你説:I am happy , 你是否真心喜悅呢?自己或旁人講一句,Be happy 其實好易,但build up "Happy"呢個磁場,缺少點毅力和堅持就會至全軍覆沒!當你有「懷疑」係咪真係work 果一刻就好易塌下來, 又要從頭來過!

上個月我其實非常負能量,文中有提及過的莫逆之交JJ小姐對我軟硬兼施,因為我們是一起建築快樂磁場的partner, 她又鬧又氹我,最後還是一句話警醒我:「我地建立positive energy 磁場好辛苦,唔好比少少事drag u down!」那感覺就好似我在懸崖,佢一手把我拉住,點都唔比我跌入negative energy 深淵的感覺!

另一次的經歷時,剛剛我和她都負能量,但因為我錫佢,我立刻把自己提升,把自己由負能量轉為正能量mode , 先開解了佢,救佢出來。救完佢,我都唔記得自己之前的唔開心事了。The feeling is really amazing !

所以我在文中說,有一個好朋友拍住上去改磁場是非常有效的!因為你自己都唔好意思成日係度負能量拖侉自己好朋友啦,所以也會「局」住同自己講,唔該醒醒定定,做好自己先。環境改不了,就先改好自己,咪成日當朋友係垃圾桶,向佢倒垃圾(負能量),呻不如行動,由自己開始!



原文分享:

** 以上分享純屬個人用法意見分享和個人立場,並不代表任何機構的意見。

如要引用本人文章,請註明出處。

文章僅供參考之用,不等同醫生意見 。我們不會就任何陳述丶使用或誤用承擔任何責任。

如有精油使用上不明白的問題或入會可以問我。

沒有留言:

發佈留言