2015年3月12日星期四

愛之越深、責之越切!

話說今日2姊妹客人約左今日來我舖買野。Date back 返一年多前,家姐帶阿妹來,2個學生妹。家姐對護膚有D心得,阿妹就非常慘不忍睹,面上好多粉刺暗粒。開始時阿妹可能因budget問題,沒買太多,我幫佢地用有限budget 砌掂最好組合,因為佢地半年來一次。

如是者一年多了,阿妹好乖跟足我要佢做的routine ,今次來見我,面上差不多無曬粉刺暗粒,佢開心之餘,我仲開心過佢!因為真正的脫胎換骨,佢所有自信返哂來!

家姐話,每次來見我都好緊張,怕皮膚唔好會比我炳!其實佢唔係第一個客咁講,有D客直情見我前一日做定facial 同mask先敢來!我話我有冇咁惡呀?

愛之越深、責之越切!不過見到阿妹塊面無曬粉刺同光滑又白,我果種滿足感無價!不過佢都花左9個月時間架!

加油B妹!Proud of u! 唔該記得全面搽收毛孔精華呀!

1

沒有留言:

發佈留言