2015年3月26日星期四

Share my luck!

剛出席了Avantia的聚會,非常感恩我抽中了約$12000的禮物!頭奨二奨我不想要,當抽獎時我一直心諗我只要三奨就夠(我呢個儍婆連頭獎都唔like )。誰知真係中了3獎。

呢單野好搞笑,今朝我分裝Abundance 油比我朋友,點知我倒到一手都係,咁唔好浪費,我搽了手腕,心口,耳背,成身好大陣味,真係多謝我朋友

我想Share my luck , 我拎5支Avantia 貴氣卸妝水出來大家抽下獎,大家玩下!遊戲方法稍後公佈。



** 以上分享純屬個人用法意見分享和個人立場,並不代表任何機構的意見。

如要引用本人文章,請註明出處。

文章僅供參考之用,不等同醫生意見 。我們不會就任何陳述丶使用或誤用承擔任何責任。

(我的Distributor ID : 2874876 )

沒有留言:

發佈留言