2012年2月4日星期六

泉發玫瑰粉嫩護唇膏 - 可以吃的潤唇膏


我是一個很懶搽唇膏的人, 不要說有色的唇膏, 就算只是潤唇膏買左都無搽. 因為不鐘意"陣"味.

就算是化了一個FULL MAKE UP, 我都會夠膽死不用任何唇膏/唇彩的, 扮NUDE唇 ~

所以我的唇紋頗深, 也甩皮. 秋冬時情況更明顯.

這支潤唇膏應該會打破我這"死懶"的宿命~ !! 因為我喜歡這個天然"不膠"的味道, 所以成日心思思會拎出黎搽, 好似想食唇膏咁~ 好在這是天然的!

泉發這支玫瑰粉嫩潤唇膏(5g) 是以100%的野生蜂巢和蜂蜜製作, 加上玫瑰果油和保加利亞精華油,為雙唇加上了保護膜. 有玫瑰味也有蜂蜜味. 用了一段時間, 覺得咀唇軟了~

這潤唇膏對減輕唇部和唇周暗沉都有一定功效. 唇色深有很多原因, 例如 :
- 曝曬太陽下受紫外線影響
- 吸煙
- 卸唇妝不夠徹底

題外笑話 :

前幾日, 我搽了這潤唇膏, 然後同老公講 "老公呀, 我個咀有玫瑰同蜜糖味架~ "

老公戇居居問我"咁點呀???"

我望住佢, 無出聲, 心想 "你咁蠢架???"

之後, 佢先醒目地鍚了我一啖話.."好香, 好好味WOR!!"

我估, 這情節在拍拖中的情侶發生, 效果應該ROMANTIC同SWEET 10倍!!!


請大家LIKE我的FACEBOOK FANS PAGE "C竇" , CLICK以下ICON再按LIKE即可!
得到第一時間的美容/時裝的UPDATE啦








沒有留言:

發佈留言