2012年2月3日星期五

Premier Eye Cream SPF17

再來的是Dead Sea Premier Eye Cream SPF17



這個EYE CREAM的成份有 :

- Dead Sea Minerals
- Liposome Complex
- Dunaliella
- Seaweed
- Vitamin A & E

有去紋, 減眼部浮腫的功能, 而且仲有SPF17, 減少紫外光對皮膚的破壞.




** 用後感 **


質地是正常的EYE CREAM 狀態, 很淡的花香+海藻味,很舒服.

我自己比較PREFER EYE CREAM, 一來是自己的眼紋問題, 二來是冬天天氣用EYE CREAM比較潤一點. 心理關口上, 我常覺得EYE GEL唔夠"力".

選EYE CREAM都要講命水同運氣. 不要以為好RICH就一定好..事實上, 如果你眼部皮膚受不了, 反而會弄巧反拙, 出油脂粒! 油脂粒呢家野, 易請難送!!! 一出就有排攪, 煩死! 我也是從錯誤中學習!

這EYE CREAM的TEXTURE的喜歡, 一來不會太RICH太LUP. 有D EYECREAM用左之後係化唔到眼妝, 唔知大家有無試過呢D情況呢? DEAD SEA PREMIER的EYE CREAM是潤得黎爽. 加上我之前跟日本美容師學的按摩眼部的手勢去搽eye cream, 我覺得眼尾的紋係無咁明顯, 淡左. 當然, 功效因人而異啦~


*** 如大家有興趣可私留或可以MSN/EMAIL我 ***

以下為香港代理的網址, 有興趣的ITEM都可以找我.





My MSN / Email : happy.c.dou@gmail.com

加入我的FACEBOOK可以得到最快的UPDATE --> "C-DOU"

My blog : http://hk.myblog.yahoo.com/cindychowbb

I accept Bank transfer (HK) & Paypal (overseas customers) and I ship worldwide~

沒有留言:

發佈留言