2012年2月3日星期五

Premier Facial Cleanser with Micrograins

呢支係上一次訂DEAD SEA PREMIER的團購時訂埋, 因為我見到佢話係PH5.5. 所以比我同豬仔用都OK呀


Dead Sea Premier Facial Cleanser with Micro Grains


呢支原來係含有香薰油成份再加上死海的礦物成份.


內裡再有鍚紙封口以保衛生.


是水狀的..一唧出黎即有很舒服,RELAX的香薰油味道, 應該是LAVENDER. 質地是很特別的感覺, 因為一推開的時候, 覺得很滑...


我自己不太喜歡可以起泡的洗面用品. 因為大部份的起泡FOAM CLEANSER都含有Sodium laureth sulfate, or sodium lauryl ether sulfate (SLES) SLS係大部份的洗頭水, 洗面膏, 牙膏都有. 因為大家都會覺得有泡會乾淨D.

其實呢個起泡成份(Foaming agent) 係一個drying agent, 雖然會去除你皮膚的污物同油脂, 不過亦會洗去了你的皮膚保護層油脂分泌, 令你覺得乾爽. 雖然SLS未至於有害, 不過都始終都是化學成份..少用對皮膚好一點.

加了水之後, 仍然不起泡, 不過我一直在面上按摩時, 覺得成塊面好滑..我相信是因為AROMA OIL + MICRO GRAINS的功用吧.


洗完面後, 都有31% (平時如果用foam cleanser, 我會只得24-25%) .



用後感 :

1. 加了水和這foam cleanser 覺得在面部按摩時面部變得滑.
2. 不起泡的cleanser, 我鐘意!
3. 因為是ph5.5, 所以我用完覺得不太乾涸 (註: 本人是乾性皮膚)
4. 很喜歡那獨特的香薰油味道, 洗面都是一種享受.
5. 225ml的size, 起碼可以用9個月..(當一日用2次計算)
6. 我可以FEEL到, 第一次FEEL到我洗完面後, 塊面係好滑!!!



My MSN / Email : happy.c.dou@gmail.com  加入我的FACEBOOK可以得到最快的UPDATE --> My blog : http://hk.myblog.yahoo.com/cindychowbb I accept Bank transfer (HK) & Paypal (overseas customers) and I ship worldwide~

沒有留言:

發佈留言